Wybierz typ samochodu marki Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) (od 2008.11)
- 1.5 dCi 86KM
- 1.5 dCi 90KM
- 1.5 dCi 95KM
- 1.6 16V 101KM
- 1.5 dCi 106KM
- 1.6 16V 110KM
- 1.5 dCi 110KM
- 1.6 16V Bifuel 110KM
- 1.2 TCe 116KM
- 1.6 dCi 130KM
- 1.9 dCi 131KM
- 1.2 TCe 132KM
- 2.0 CVT 140KM
- 2.0 dCi 150KM
- 2.0 dCi 160KM
- 2.0 dCi 163KM
- 2.0 TCe 180KM
- 2.0 TCe 190KM
- 2.0 TCe 220 220KM
- 2.0 TCe 250KM
- 2.0 R.S. 265KM
- 2.0 R.S. 273KM
Części samochodowe do Renault Megane III Coupe trzeciej generacji
Renault MEGANE III wprowadzono na rynek w 2008 roku, jako trzecią generację popularnego modelu. Natomiast części Renault Megane III coupe zaczęto składać rok później. Ostatni samochód z tej serii wyjechał z fabryki w roku 2016.
Model ten zaoferowano z silnikami benzynowymi i dieslami o pojemności od 1.4 do 2.0 litra, które zapewniają moc od 100 do 220 KM i zapewniają przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu kilku sekund.
Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) ma eleganckie i ...
Szukaj części do Renault MEGANE III Coupe (DZ0/1_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Miski olejowe samochodowe
Miska olejowa to bardzo ważny element układu smarowania. To właśnie tam zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. Zlokalizowana jest tam również pompa, która wprawia w ruch olej silnikowy, który następnie kierowany jest kanalikami to wszystkich ruchomych elementów silnika. ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jakie są podstawowe różnice pomiędzy suchą, a mokrą miska olejową?
- Jakie są najczęstsze uszkodzenia miski olejowej i jak się przed nimi uchronić?
- Czy wymiana miski olejowej we własnym zakresie jest możliwa i jak ją przeprowadzić?
- Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?