Wybierz typ samochodu marki Peugeot 208 I (CA_, CC_) (od 2012.03)
- 1.0 68KM
- 1.2 VTi 68 / PureTech 68 68KM
- 1.4 HDi 68KM
- 1.6 HDi / BlueHDi 75 75KM
- 1.2 GPL 82KM
- 1.2 VTI 82 82KM
- 1.2 PureTech 82 82KM
- 1.6 HDi 92KM
- 1.4 VTi 95KM
- 1.6 BlueHDi 100 100KM
- 1.2 THP 110 110KM
- 1.6 e-HDi 112KM
- 1.6 HDi 114KM
- 1.6 HDi 116KM
- 1.6 120KM
- 1.6 BlueHDi 120 120KM
- 1.6 156KM
- 1.6 THP 165 165KM
- 1.6 GTi 200KM
- 1.6 GTi 208KM
Części samochodowe do Peugeota 208 CA, CC
Peugeot 208 zaliczany jest do samochodów osobowych klasy aut miejskich (segment B) i jest bezpośrednim kontynuatorem długich tradycji motoryzacyjnych swoich sławnych poprzedników, a więc modelów 205, 206 oraz 207. Zanim 208-ka pojawiła się na rynku, zaprezentowano wraz z początkiem 2012 roku model koncepcyjny GTi Concept, który stał się pierwowzorem dla późniejszego samochodu seryjnego. Oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej – PSA PF1 Platform, a głównym ...
Szukaj części do Peugeot 208 I (CA_, CC_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?