Wybierz typ samochodu marki Audi A6 C6 (4F2) (2004.04 - 2011.08)
- 2.0 TDI 121KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.7 TDI quattro 163KM
- 2.0 TFSI 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.4 quattro 177KM
- 2.4 177KM
- 2.7 TDI 180KM
- 2.7 TDI quattro 180KM
- 2.7 TDI quattro 190KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.8 FSI quattro 190KM
- 2.8 FSI 190KM
- 2.8 FSI 210KM
- 2.8 FSI quattro 210KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 218KM
- 2.8 FSI quattro 220KM
- 2.8 FSI 220KM
- 3.0 TDI quattro 225KM
- 3.0 TDI quattro 233KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.2 FSI quattro 249KM
- 3.2 FSI quattro 255KM
- 3.2 FSI 255KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.0 TFSI quattro 290KM
- 3.0 TFSI quattro 299KM
- 4.2 quattro 335KM
- 4.2 FSI quattro 350KM
- S6 quattro 435KM
- RS6 quattro 580KM
Części samochodowe do Audi A6 4F2, C6
Audi A6 C6 to trzecia generacja modelu A6, której konstrukcja opiera się na płycie podłogowej C6. Prezentacja tej wersji „A-szóstki” miała miejsce w 2004 roku. Auto w błyskawicznym tempie zyskało uznanie wśród kierowców i już w 2005 roku zwyciężyło w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.Niemiecki koncern właśnie w tym samochodzie zastosował po raz pierwszy system Multi Media Interface, którego zadaniem jest nawigacja po wszystkich funkcjach multimedialnych ...
Szukaj części do Audi A6 C6 (4F2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Końcówka drążka kierowniczego w iParts.pl!
Jak ważny jest układ kierowniczy w samochodzie, chyba nikogo nie trzeba do tego przekonywać. Bardzo ważną częścią całego układu są końcówki drążków kierowniczych, które odpowiadają przede wszystkim za ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Końcówki drążków kierowniczych – objawy zużycia
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?