Wybierz typ samochodu marki Audi A4 B6 (8E2) (2000.11 - 2005.12)
- 1.9 TDI 101KM
- 1.6 102KM
- 1.9 TDI 116KM
- 1.9 TDI 130KM
- 2.0 130KM
- 1.9 TDI quattro 130KM
- 1.8 T quattro 150KM
- 2.0 FSI 150KM
- 1.8 T 150KM
- 2.5 TDI 155KM
- 2.5 TDI 163KM
- 1.8 T quattro 163KM
- 1.8 T 163KM
- 2.4 163KM
- 1.8 T quattro 170KM
- 2.4 170KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 1.8 T quattro 190KM
- 1.8 T 190KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 218KM
- 3.0 220KM
- 3.0 quattro 220KM
- S4 quattro 344KM
Części samochodowe do Audi A4 B6
Audi A4 to samochód klasy średniej (autosegment D) zaliczany do modeli premium. Pierwszy model Audi A4, z kodowym oznaczeniem B5, wyprodukowano w 1994 roku. Produkcję tej generacji zakończono ostatecznie w roku 2001, w rok po premierze pierwszego egzemplarza Audi A4 B6, czyli modelu drugiej generacji.
Podstawą konstrukcyjną, na której powstał model Audi A4 B6, była płyta podłogowa PL46. Jeśli chodzi o nadwozie, model B6 stosunkowo niewiele różni się od jego poprzedniej ...
Szukaj części do Audi A4 B6 (8E2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Koła dwumasowe i zamachowe w iParts.pl!
iParts.pl to sklep internetowy oferujący niewiarygodnie
dużą liczbę kół zamachowych i dwumasowych. Nasi klienci mogą
wybierać z produktów renomowanych producentów do wszystkich marek
i modeli aut.
Koło zamachowe to specjalne koło o dużym momencie
bezwładności, którego zadaniem jest gromadzenie energii
kinetycznej. Jego unikalna budowa i efektywność sprawiły, że koło
zamachowe znalazło zastosowanie w wielu dziedzinach mechaniki, w
tym w ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?