Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA S (W126) (1979.10 - 1991.06)
- 280 S 156KM
- 260 SE 160KM
- 260 SE 166KM
- 300 SE, SEL 180KM
- 280 SE, SEL 185KM
- 300 SE, SEL 188KM
- 420 SE, SEL 204KM
- 380 SE, SEL 204KM
- 420 SE, SEL 218KM
- 3.8 218KM
- 380 SE, SEL 218KM
- 500 SE, SEL 223KM
- 420 SE, SEL 224KM
- 420 SE, SEL 231KM
- 500 SE, SEL 231KM
- 500 SE, SEL 241KM
- 560 SE, SEL 242KM
- 500 SE, SEL 245KM
- 500 SE, SEL Cat 252KM
- 500 SE, SEL 252KM
- 500 SE, SEL 265KM
- 560 SE, SEL 272KM
- 560 SE, SEL 279KM
- 560 SE, SEL 300KM
Części samochodowe do Mercedesa W126 Klasa S II generacji
Mercedes-Benz W126 to samochód należący do klasy S. Była to już druga jej generacja, dlatego model ten oznaczany jest także jako Mercedes-Benz klasy S II. Ten należący do segmentu aut luksusowych pojazd produkowany był w latach 1979-1991. Dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 4-drzwiowy sedan (W126) i 2-drzwiowe coupe (C126). Sylwetka samochodu zmieniła się względem swojego poprzednika. Mercedes-Benz klasy S drugiej generacji jest bardziej dynamiczny, ale pozostaje ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA S (W126)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Filtry przekładni kierowniczych
Przekładnia kierownicza to element układu kierowniczego zapewniający odpowiednie przełożenie kinetyczne i dynamiczne, a także odpowiednią sprawność mechanizmu kierowniczego. Mówiąc językiem bardziej zrozumiałym, podstawowym zadaniem przekładni kierowniczej jest przeniesienie siły ludzkich rąk poprzez kierownicę na oś odpowiedzialną za skręt kół samochodu.
Układ kierowniczy to jeden z tych systemów w samochodzie, który ma ogromny wpływ na ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?