Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) (od 2006.06)
- 309 CDI 88KM
- 310 CDI 95KM
- 311 CDI 4x4 109KM
- 311 CDI 109KM
- 311 CDI 114KM
- 313 CDI 4x4 129KM
- 313 CDI 129KM
- 314 CDI 4x4 143KM
- 314 CDI 143KM
- 315 CDI 150KM
- 315 CDI 4x4 150KM
- 316 156KM
- 316 LGT 156KM
- 316 CDI 4x4 163KM
- 316 CDI 163KM
- 318 CDI 4x4 184KM
- 318 CDI 184KM
- 319 CDI / BlueTEC 190KM
- 319 CDI / BlueTEC 4x4 190KM
- 324 258KM
Czytaj więcej o Mercedes Sprinter 906
Mercedes Sprinter 906 to druga generacja samochodu dostawczego niemieckiego koncernu zaprezentowana w 2006 roku na targach RAI Amsterdam. Bliźniaczym odpowiednikiem nowego Sprintera jest VW Crafter.
W porównaniu do porzedniej generacji, nowy Sprinter jest dłuższy, wyższy oraz szerszy, a jego pojemność ładunkowa to 7,5 m³. Oprócz trzech wersji nadwoziowych znanych z poprzednika, pojawiła się również czwarta z wydłużonym tylnym zwisem, dzięki czemu zyskano kolejne metry ...
Szukaj części do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?