Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D3 (4E2, 4E8) (2002.10 - 2010.12)
- 2.8 FSI 210KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 220KM
- 3.0 220KM
- 3.0 TDI quattro 233KM
- 3.2 FSI 260KM
- 3.2 FSI quattro 260KM
- 4.0 TDI quattro 275KM
- 3.7 quattro 280KM
- 4.2 TDI quattro 320KM
- 4.2 TDI quattro 326KM
- 4.2 quattro 335KM
- 4.2 FSI quattro 350KM
- S8 quattro 441KM
- 6.0 W12 quattro 450KM
- S8 quattro 450KM
Sprawdź ofertę na części do Audi A8 D3
Audi A8 D3 jest drugą wersją "A-ósemki", której produkcję rozpoczęto w 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji – A8 D2 – zmieniło się nadwozie. Samochód nabrał dynamicznych i bardziej wyrazistych kształtów, został też powiększony w związku z zastosowaniem nowej płyty podłogowej Volkswagen Group D3. Mając na myśli bezpieczeństwo w drugiej generacji Audi A8 zastosowano dwustopniowe poduszki powietrzne i aktywne zagłówki znajdujące się na przednich fotelach. ...
Szukaj części do Audi A8 D3 (4E2, 4E8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pojedyncze części hamulców tarczowych
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?
- Klocki i tarcze hamulcowe Febi
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?