Wybierz typ samochodu marki Volvo V60 II (225, 227) (od 2018.02)
- D3 150KM
- D3 AWD 150KM
- B3 Mild-Hybrid 163KM
- D4 AWD 190KM
- 2.0 T4 190KM
- D4 190KM
- B4 Mild-Hybrid AWD 197KM
- B4 Mild-Hybrid 197KM
- B4 Mild-Hybrid 197KM
- B4 Mild-Hybrid AWD 197KM
- D4 Polestar AWD 200KM
- D4 Polestar 200KM
- T4 Polestar 210KM
- B5 Mild-Hybrid AWD 250KM
- T5 250KM
- T5 AWD 250KM
- B5 Mild-Hybrid 250KM
- T5 Polestar AWD 253KM
- T5 Polestar 253KM
- B6 Mild-Hybrid AWD 299KM
- T6 AWD 310KM
- T8 Plug-in Hybrid AWD 310KM
- 2.0 T6 Drive-E Polestar AWD 326KM
- T6 Plug-in Hybrid AWD 340KM
- T6 Plug-in Hybrid AWD 349KM
- T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD 405KM
- T8 Plug-in Hybrid AWD 455KM
Części samochodowe do Volvo V60 II drugiej generacji
Volvo V60 II (225, 227) to druga generacja 5-drzwiowego kombi segmentu D, która produkowana jest od 2018 roku. Bliźniaczy model pojazdu o nadwoziu sedan nosi nazwę S60. Stylistyka samochodu jest bardzo dynamiczna, auto zachowuje jednak charakterystyczną dla kombi praktyczność i masywność. Na rynku dostępna jest także uterenowiona wersja pojazdu, która nosi nazwę V60 Cross Country. Przy projektowaniu auta bardzo duży nacisk położony został na aspekty związane z bezpieczeństwem ...
Szukaj części do Volvo V60 II (225, 227)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pojedyncze części hamulców tarczowych
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Klocki i tarcze hamulcowe Febi
- Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?
- Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?