Wybierz typ samochodu marki Mini MINI (R56) (2005.11 - 2014.01)
- One 75KM
- One 75KM
- One D 90KM
- One D 90KM
- One 95KM
- One 98KM
- Cooper D 109KM
- Cooper D 112KM
- Cooper D 112KM
- Cooper 115KM
- Cooper 120KM
- Cooper 122KM
- Cooper SD 136KM
- Cooper SD 143KM
- Cooper S 163KM
- Cooper S 174KM
- Cooper S 184KM
- Cooper S John Cooper Works 192KM
- Cooper S John Cooper Works 200KM
- John Cooper Works 211KM
- John Cooper Works GP 218KM
Części samochodowe do Mini Hatch II R56 drugiej generacji
Prawdopodobnie każdy słyszał o takim samochodzie jak Mini Cooper. Jednak mało kto wie, że jest to jedna z wersji Mini Hatch. Pojawia się we wszystkich generacjach pojazdu. W sumie generacje były jak na razie 3. Produkcja samochodów Hatch, a tym samym również Cooper, trwa od 2001 roku do dzisiaj Mini Hatch R56 to druga generacja modelu Hatch w wersji hatchback. Natomiast Cooper to jej wersja usportowiona.
Części Mini Cooper II zaczęto składać w 2006 roku, po zakończeniu ...
Szukaj części do Mini MINI (R56)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujnniki i kontrolki zużycia klocków hamulcowych
Zużycie klocków hamulcowych ma bardzo istotny wpływ na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Dlatego właśnie producenci aut wykorzystują różnego rodzaju systemy monitorujące sprawność tych części. Czujnik zużycia klocków hamulcowych jest podzespołem, który w dużej mierze dba o bezpieczeństwo kierowcy – informuje go bowiem o tym, że należy dokonać bardzo ważnej wymiany.
Funkcja czujnika zużycia klocków hamulcowych
Klocki hamulcowe to ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Czujniki zużycia klocków hamulcowych
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
- Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
- GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie
- Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?