Wybierz typ samochodu marki Citroën C5 III (RD_) (od 2008.02)
- 1.6 HDi 110 109KM
- 1.6 HDi 110 112KM
- 1.6 HDi 115 114KM
- 1.6 VTi 120 120KM
- 1.8 16V 125KM
- 2.0 HDi 136KM
- 2.0 16V BioFlex 140KM
- 2.0 HDi 140 140KM
- 2.0 16V 140KM
- 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 150KM
- 1.6 THP 150 150KM
- 1.6 THP 155 156KM
- 2.2 HDi 163KM
- 2.0 HDi 165 163KM
- 2.2 HDi 170KM
- 2.0 HDi 180 181KM
- 2.7 HDi 204KM
- 2.2 HDi 200 204KM
- 3.0 V6 211KM
- 3.0 HDi 240 241KM
Części samochodowe do Citroena C5 III RD
Citroën C5 trzeciej generacji to kolejna odsłona tego bardzo popularnego, komfortowego, rodzinnego i bardzo dużego sedana. Produkowana była w latach 2008 do 2017 i oparta była na płycie podłogowej PSA PF3 Platform, na której zbudowany był również Peugeot 508. Samochód nieco urósł względem swoich poprzedników, przez co stał się jeszcze bardziej komfortowy. Model ten jak na Citroena przystało, posiadał wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań, które wyróżniały go na tle ...
Szukaj części do Citroën C5 III (RD_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujnniki i kontrolki zużycia klocków hamulcowych
Zużycie klocków hamulcowych ma bardzo istotny wpływ na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Dlatego właśnie producenci aut wykorzystują różnego rodzaju systemy monitorujące sprawność tych części. Czujnik zużycia klocków hamulcowych jest podzespołem, który w dużej mierze dba o bezpieczeństwo kierowcy – informuje go bowiem o tym, że należy dokonać bardzo ważnej wymiany.
Funkcja czujnika zużycia klocków hamulcowych
Klocki hamulcowe to ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Czujniki zużycia klocków hamulcowych
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
- Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
- GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie
- Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?