Wybierz typ samochodu marki Audi Q5 (8RB) (2008.11 - 2017.12)
- 2.0 TDI quattro 136KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI quattro 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TFSI quattro 180KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 2.0 TFSI Hybrid quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 220KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI quattro 230KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 2.0 Hybrid quattro 245KM
- 3.0 TDI quattro 250KM
- 3.0 TDI quattro 258KM
- 3.2 FSI quattro 270KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- SQ5 TDI quattro 313KM
- SQ5 TDI quattro 326KM
- SQ5 TDI quattro 340KM
- SQ5 TFSI quattro 354KM
Części samochodowe do Audi Q5 I pierwszej generacji
Audi Q5 o oznaczeniu 8RB to pierwsza generacja SUV-a produkowanego od 2008 roku. Model należy do segmentu D, jest to więc auto klasy średniej. Wiele części Audi Q5 I współdzieli z innym samochodem niemieckiego koncernu, a mianowicie Audi A4 B8. Obydwa pojazdy zostały wyprodukowane na bazie tej samej płyty podłogowej. Audi Q5 I łączy wygodę i funkcjonalność SUV-a ze sportowym charakterem. W 2012 roku miał miejsce face lifting pojazdu. Zmieniły się wtedy takie części Audi Q5 ...
Szukaj części do Audi Q5 (8RB)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujniki wydechu - ciśnienia i temperatury spalin
Wprowadzanie coraz bardziej restrykcyjnych norm dotyczących emisji spalin sprawia, że w najnowszych samochodach montowana jest coraz większa ilość czujników mających monitorować skład generowanych przez silnik spalin. Montowane obecnie sensory to m.in. czujnik temperatury spalin (EGT), czujnik ciśnienia spalin czy sonda lambda. Wszystkie te sensory są odpowiedzialne za jak największą czystość spalin wydalanych przez układ wydechowy do ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
- Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
- Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
- Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
- Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
- Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?
- Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?