Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D3 (4E2, 4E8) (2002.10 - 2010.12)
Sprawdź ofertę na części do Audi A8 D3
Audi A8 D3 jest drugą wersją "A-ósemki", której produkcję rozpoczęto w 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji – A8 D2 – zmieniło się nadwozie. Samochód nabrał dynamicznych i bardziej wyrazistych kształtów, został też powiększony w związku z zastosowaniem nowej płyty podłogowej Volkswagen Group D3. Mając na myśli bezpieczeństwo w drugiej generacji Audi A8 zastosowano dwustopniowe poduszki powietrzne i aktywne zagłówki znajdujące się na przednich fotelach. ...
Szukaj części do Audi A8 D3 (4E2, 4E8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujniki TPS - położenia/otwarcia przepustnicy
Czujnik położenia przepustnicy, czyli tzw. czujnik TPS, to niewielkie urządzenie wchodzące w skład większej części osprzętu jednostki napędowej, czyli przepustnicy. Czujnik TPS, jak większość tego typu rozwiązań, zużywa się w trakcie pracy, co zazwyczaj prowadzi do poważnych problemów z pracą silnika samochodu.
Czujnik TPS w samochodzie
Czujnik otwarcia przepustnicy informuje sterownik jednostki napędowej o jej ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?