Wybierz typ samochodu marki Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) (2012.08 - 2021.03)
- 1.2 TSI 86KM
- 1.0 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.6 TDI 4motion 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.6 TDI 110KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.0 TSI 110KM
- 1.6 110KM
- 1.6 TDI 4motion 110KM
- 1.4 TGI CNG 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.0 TSI 115KM
- e-Golf 115KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.4 TSI MultiFuel 122KM
- 1.4 TSI 122KM
- 1.4 TSI 125KM
- 1.4 TSI MultiFuel 125KM
- 1.5 TGI 130KM
- 1.5 TSI 130KM
- e-Golf 136KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI 4motion 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.4 GTE Hybrid 150KM
- 1.5 TSI 150KM
- 2.0 GTD 184KM
- 2.0 GTI 210KM
- 2.0 GTI 220KM
- 2.0 GTI 230KM
- 2.0 GTI 245KM
- 2.0 GTI Clubsport 265KM
- 2.0 R 4motion 280KM
- 2.0 R 4motion 290KM
- 2.0 GTI TCR 290KM
- 2.0 R 4motion 300KM
- 2.0 R 4motion 310KM
- 2.0 GTI Clubsport S 310KM
- 2.0 R 360S 4motion 360KM
Części samochodowe do VW Golfa VII
Bez wątpienia jedną ze składowych sukcesu Golfa są niewielkie zmiany stylistyczne pomiędzy kolejnymi generacjami. Ciągle powielana bryła, bardzo podobna linia, funkcjonalne wnętrze oraz znakomity balans pomiędzy pewnym prowadzeniem a wygodą kierowcy i pasażerów to określenia, które świetnie definiują każdą generację najpopularniejszego hatchbacka na świecie. Nie inaczej jest z kolejną, już VII generacją Golfa. Względem swojego poprzednika samochód stał się nieco ...
Szukaj części do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Dowiedz się więcej o alternatorze samochodowym
Alternator stanowi element podstawowego wyposażenia wszystkich współcześnie produkowanych samochodów, posiadających silniki spalinowe. Wynaleziony pod koniec XIX wieku jest dziś nieodłącznym urządzeniem odpowiadającym za prawidłową pracę najważniejszych systemów ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Dlaczego alternator nie ładuje?
- Jak wymienić alternator?
- Co zrobić z uszkodzonym alternatorem?
- Regeneracja alternatora. Kiedy powinno się ją przeprowadzać, jak i czy w ogóle warto?
- Jakie objawy daje zużyty alternator? Dlaczego nie warto polegać na samych kontrolkach?
- Jak możecie sprawdzić akumulator i alternator z użyciem prostego miernika uniwersalnego?
- OBD I, OBD II i EOBD. Wszystko, co powinniście wiedzieć o systemie OBD, jego działaniu oraz możliwościach