Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Sedan (E90) (2004.02 - 2012.02)
- 316 d 116KM
- 316 i 115KM
- 316 i 122KM
- 318 d 122KM
- 318 i 129KM
- 318 d 136KM
- 318 i 136KM
- 318 i 143KM
- 318 d 143KM
- 320 d 150KM
- 320 i 150KM
- 320 i 156KM
- 320 i 163KM
- 320 d 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 170KM
- 320 si 173KM
- 323 i 177KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 325 d 197KM
- 325 d 204KM
- 325 i 211KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i 211KM
- 330 d 211KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 i 218KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 xi 218KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 231KM
- 328 i 234KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 d 245KM
- 330 xi 258KM
- 330 i 258KM
- 330 i 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 335 d 286KM
- 335 i 306KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 xi 306KM
- 335 xi 326KM
- 335 i xDrive 326KM
- 335 i 326KM
- M3 420KM
- M3 CRT 450KM
Części samochodowe do BMW 3 E90
BMW serii 3 to samochód osobowy zaliczany do klasy średniej (segment D), który stał się najpopularniejszym w historii niemieckiej marki autem i jednocześnie najlepiej sprzedającym się samochodem wśród luksusowych marek w Europie. Piąta generacja BMW 3, oznaczona symbolem E90, była produkowana w latach 2005-2011. Był to największy gabarytowo samochód w całej gamie serii 3. Za projekt stylistyczny modelu E90 odpowiedzialni byli: Joji Nagashima, Marc Michael Markefka, ...
Szukaj części do Bmw 3 (E90)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Dowiedz się więcej o alternatorze samochodowym
Alternator stanowi element podstawowego wyposażenia wszystkich współcześnie produkowanych samochodów, posiadających silniki spalinowe. Wynaleziony pod koniec XIX wieku jest dziś nieodłącznym urządzeniem odpowiadającym za prawidłową pracę najważniejszych systemów ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Dlaczego alternator nie ładuje?
- Jak wymienić alternator?
- Co zrobić z uszkodzonym alternatorem?
- Regeneracja alternatora. Kiedy powinno się ją przeprowadzać, jak i czy w ogóle warto?
- Jakie objawy daje zużyty alternator? Dlaczego nie warto polegać na samych kontrolkach?
- Jak możecie sprawdzić akumulator i alternator z użyciem prostego miernika uniwersalnego?
- OBD I, OBD II i EOBD. Wszystko, co powinniście wiedzieć o systemie OBD, jego działaniu oraz możliwościach