Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe MAPCO 70774/2 (Oś tylna)

Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe MAPCO  70774/2 (Oś tylna)
Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe MAPCO 70774/2 (Oś tylna)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 70774/2

Jednostka: szt

Jednostka ilości Zestaw

Wersja wzmocniona

Projekt resora sprężyna zwojowa

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Grubość [mm] 15,2

Średnica [mm] 140

Długość [mm] 282

Liczba zwojów 6,6

Ilość montowana w aucie 1

EAN 4043605891648

238,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Sprężyna zawieszenia 70774
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe 70774/2 MAPCO

  • Jednostka ilości:  Zestaw
  • Wersja wzmocniona
  • Projekt resora:  sprężyna zwojowa
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Grubość [mm]:  15,2
  • Średnica [mm]:  140
  • Długość [mm]:  282
  • Liczba zwojów:  6,6
  • Ilość montowana w aucie:  1
Część znajduje się w kategorii: Sprężyny zawieszenia
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
MAPCO 70774
OPEL 424091
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe 70774/2 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
sprawdziłem w swoim aucie tą sprężyne zawieszenia i działa bez zarzutów tak samo jak inne części samochodowe które kupiłem w ipartsie :) Polecam wszystkim kupno częsci do auta w tym sklepie.

Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe 70774/2

Sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia to jeden z najważniejszych elementów układu zawieszenia samochodowego. Ich rola jest bardzo istotna zarówno dla przedniej, jak i tylnej osi pojazdu. Przy odpowiedniej eksploatacji podzespoły te potrafią służyć kierowcy długi czas, ale po pewnym przebiegu przychodzi czas na ich wymianę.

Podstawowym zadaniem sprężyny zawieszenia nie jest tłumienie drgań (to rola amortyzatorów samochodowych), ale gwarancja odpowiedniej sprężystości podwozia samochodu. Jazda autem bez sprężyn jest więc po prostu niemożliwa – czyli zupełnie inaczej niż w przypadku, gdy dojdzie do awarii amortyzatorów.

Budowa sprężyn zawieszenia jest stosunkowo prosta. To element układu zawieszenia zupełnie odkryty, który nie posiada żadnych mechanizmów wewnętrznych. To w zasadzie zwykły, zwinięty kawałek drutu, którego najważniejsze parametry to ilość zwojów, ich zagęszczenie oraz długość całej sprężyny zawieszenia.

Rozpoznanie awarii sprężyny zawieszenia nie należy do łatwych (głównie z powodu przyzwyczajenia się kierowcy do mniejszego komfortu jazdy samochodem). Do typowych objawów należy zaliczyć niecodzienne stuki podczas dodawania gazu lub hamowania a także w trakcie jazdy samochodem po nierównej drodze.

Sprężyny zawieszenia, podobnie jak w przypadku amortyzatorów, wymieniamy parami, po obu stronach jednej osi samochodu. Taka wymiana ma na celu uniknięcie sytuacji, w której samochód przechyla się na jedną stronę – nowa sprężyna jest w stanie zapewnić zupełnie inne warunki pracy niż stara, zużyta sprężyna zawieszenia.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X