DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 50 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
8 8 8 8
2 2 2 2
7 7 7 7
3 3 3 3
2 2 2 2

Zestaw styków, rozdzielacz zapłonu QUINTON HAZELL XCS192

Zestaw styków, rozdzielacz zapłonu QUINTON HAZELL  XCS192
Zestaw styków, rozdzielacz zapłonu QUINTON HAZELL XCS192
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XCS192

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta Bosch

Długość [mm] 37

Szerokość [mm] 56

Wysokość [mm] 22

Ciężar [kg] 0.03

25,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 50 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw styków, rozdzielacz zapłonu XCS192 QUINTON HAZELL

  • Ograniczenia producenta:  Bosch
  • Długość [mm]:  37
  • Szerokość [mm]:  56
  • Wysokość [mm]:  22
  • Ciężar [kg]:  0.03
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BERU KS039
BOSCH 1 237 013 000
BOSCH 1 237 013 001
BOSCH 1 237 013 003
BOSCH 1 237 013 060
BOSCH 1 237 013 101
BOSCH 1 237 013 901
CI XCS192
ECP 406330040
EPS 1.206.047
FACET 1.2515
FACET 1.2525
FACET 1.2547
FORD 1499922
FORD A700X12171BCA
FORD G509193
GM 7992219
KW 706 047
LUCCAV CS35
LUCCAV CS54
LUCCAV DSB434C
LUCCAV DSB435
LUCCAV DSB435C
LUCCAV DSB959C
MOTORCRAFT EDP11
MOTORCRAFT EDP49
OPEL 1612005
OPEL RP121201
PORSC 61660222602
PORSC 90160296003
UNIPART GCS198
UNIPART GCS2198
VAG 111 998 051
VAG SP181
VOLVO 240149-5
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw styków, rozdzielacz zapłonu XCS192 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw styków, rozdzielacz zapłonu XCS192

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta