ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN NA PIERWSZE ZAKUPY!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
4 4 4 4
4 4 4 4
8 8 8 8
3 3 3 3
1 1 1 1

Zestaw śrub głowicy cylindrów BG AUTOMOTIVE LTD. BK6349

Zestaw śrub głowicy cylindrów BG AUTOMOTIVE LTD.  BK6349
Zestaw śrub głowicy cylindrów BG AUTOMOTIVE LTD. BK6349
Powiększ
BG AUTOMOTIVE LTD.

Producent: BG AUTOMOTIVE LTD.

Kod produktu: BK6349

Jednostka: szt.

Wymiar gwintu: M14

Wymiar gwintu: M12

Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny wielokątny

Ilość: 10

Ilość: 8

Długość 1 [mm]: 136.5

Długość 3 [mm]: 79

Długość 2 [mm]: 115

Skok gwintu 1 [mm]: 2

Skok gwintu 2 [mm]: 1.75

Stan: Fabrycznie nowy

75,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw śrub głowicy cylindrów BK6349 BG AUTOMOTIVE LTD.

Parametry
Wymiar gwintu:  M14
Wymiar gwintu:  M12
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny wielokątny
Ilość:  10
Ilość:  8
Długość 1 [mm]:  136.5
Długość 3 [mm]:  79
Długość 2 [mm]:  115
Skok gwintu 1 [mm]:  2
Skok gwintu 2 [mm]:  1.75
Część znajduje się w kategorii: Śruby głowicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AJUSA 81009200
ALFA 60572819
ALFA 60572819 (x10)
ALFA 60572821
ALFA 60572821 (x4)
ALFA 60572823
ALFA 71717118 (x4)
ALFA AEU2078L (x10)
ALFA AEU2083L (x4)
ALFA AEU2085L (x4)
CORTECO 016264B
FAI B1053
FEBI 2082
GLASER T16780-00
GOETM 22-56001B
GOETM 22-56003B
GOETM 22-56005B
PAYEN HBS108
REINZ 14-32147-01
TRISCAN 98-1501
TRISCAN 98-1901
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw śrub głowicy cylindrów BK6349 BG AUTOMOTIVE LTD.

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw śrub głowicy cylindrów BK6349

Śruby głowicy

Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.

Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.

Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.

Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.

Obsługa klienta