Dodatkowe informacje o Zestaw śrub głowicy cylindrów BK4332 BG AUTOMOTIVE LTD.
Parametry | |
Wymiar gwintu: | M11 |
Kształt łba sruby / nakrętki: | Zewnętrzny wielokątny |
Ilość: | 10 |
Długość 1 [mm]: | 97 |
Skok gwintu 1 [mm]: | 1.25 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AJUSA | 81024100 |
BLUEPRINT | ADC47803C |
CORTECO | 016086B |
ELRING | 709.190 |
FAI | B1528 |
GOETM | 22-76006B |
GOETZE ENG | 22-76004B |
MITSUBISHI | MD040514 (x10) |
MITSUBISHI | MD191470 |
PAYEN | HBS307 |
REINZ | 14-55015-02 |
TRISCAN | 98-4207 |
Dowiedz się więcej:
Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Awaria panewki wału silnika
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!
Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?
Opinie o Zestaw śrub głowicy cylindrów BK4332 BG AUTOMOTIVE LTD.
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zestaw śrub głowicy cylindrów BK4332
Śruby głowicy
Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.
Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.
Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.
Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.