Zestaw paska rozrządu + pompa wody HERTH+BUSS JAKOPARTS J1100302

Zestaw paska rozrządu + pompa wody HERTH+BUSS JAKOPARTS  J1100302
Zestaw paska rozrządu + pompa wody HERTH+BUSS JAKOPARTS J1100302
Powiększ
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kod produktu: J1100302

Jednostka: szt

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw paska rozrządu + pompa wody J1100302 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Część znajduje się w kategorii: Pompa wody
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BGA TB2701CPK-1
BLUEPRINT ADG073750
BRT PBTKW25525
BRT PBTKW26525
DAYCO KTBWP9660
DAYCO KTBWP9661
FEBI 32826
FLENNOR FP04468V-1
GATES KP15579XS-1
GATES KP15579XS-2
GK K987760A
GK K987760B
GK K987763A
GK K987763B
GK K987797A
GK K987797B
HEPU PK77600
HEPU PK77601
HEPU PK77630
HEPU PK77631
HEPU PK77970
HEPU PK77971
JAPANPAR SKD-H08
KAVO PARTS DKW-3002
KAVO PARTS DKW-3003
KAVO PARTS DKW-3004
LUCAS_ENGI LKP057
METZGER WM-Z9661WP
NIPPARTS N1160500
NIPPARTS N1160502
NPS H118I02
OPTIMAL SK-1654AQ1
OPTIMAL Sk-1654AQ2
RUV 58408701
RUV 58408702
RUV 58432701
RUV 58432702
SASIC 3906039
SASIC 3906075
SKF VKMC 95660-1
SKF VKMC 95660-2
SKF VKMC 95660-3
SWAG 90 93 2826
TRISCAN 8647 430500
TRISCAN 8647 430501
WILMINK WG1238508
WILMINK WG1238509
WILMINK WG1238510
WILMINK WG1238511
WILMINK WG1238518
WILMINK WG1238519
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw paska rozrządu + pompa wody J1100302 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw paska rozrządu + pompa wody J1100302

Pompa wody

Pompa wodna znana także jako pompa cieczy chłodzącej to jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia w każdym samochodzie. Od prawidłowego działania pompy wody zależy poprawne działanie całego systemu.

Podstawowa rola pompy wody sprowadza się do wymuszenia obiegu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia. Taki  proces sprawia, że ciepło, które zostało wytworzone przez metalowe elementy jednostki napędowej, zostaje przeniesione do chłodnicy.

Do awarii pompy dochodzi stosunkowo rzadko. Niestety każda usterka tego elementu prowadzi do natychmiastowego zatrzymania krążenia płynu chłodzącego, co skutkuje z kolei jego zagotowaniem się. Taka sytuacja może doprowadzić do trwałego uszkodzenia układu korbowego, a co za tym idzie silnika.

Typowe objawy uszkodzenia pompy wody to m.in. metaliczny hałas, który dochodzi do kabiny kierowcy spod maski samochodu, wysoka temperatura płynu chłodzącego, widoczna na wskaźniku, który znajduje się na desce rozdzielczej, a także ubytki płynu chłodniczego i jego plamy widoczne pod samochodem.

Powyższe problemy będące następstwem uszkodzenia pompy wody należy uznać za bardzo poważne. Dlatego zaleca się, by pompę wody wymieniać przy każdym serwisie układu rozrządu. Interwały, które najczęściej podają producenci samochodów to około 100 tysięcy kilometrów. Element ten nie jest drogi w zakupie, a więc warto przemyśleć jego wymianę nim dojdzie do poważniejszych w naprawie usterek.

Uszkodzenie pompy wody jest bardzo groźne, dlatego nie można bagatelizować tego elementu układu chłodzenia.

Obsługa klienta