WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
1 1 1 1
9 9 9 9
5 5 5 5
8 8 8 8

Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła ALANKO 10331050

Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła ALANKO  10331050
Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła ALANKO 10331050
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10331050

Jednostka: szt

Średnica [mm] 19

System hamulcowy NABCO

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła 10331050 ALANKO

  • Średnica [mm]:  19
  • System hamulcowy:  NABCO
Część znajduje się w kategorii: Cylinder roboczy sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 306210H625
A.B.S. 306210H627
A.B.S. 306210T090
A.B.S. D3532C
A.B.S. RK20592
A.B.S. SH6087
A.B.S. SH6088
A.B.S. SK52971
ABS 306210H625
ABS 306210H627
ABS 306210T090
ABS 73075
ABS D3532C
ABS RK20592
ABS SH6087
ABS SH6088
ABS SK52971
ALANKO 331050
ATE 24.24150205.3
ATE_CN 24.24150205.3
H.HESS/ATE 24.24150205.3
TRW SH6120
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła 10331050 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła 10331050

Cylinder roboczy sprzęgła

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X