-10% na akcesoria samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
1 1 1 1
5 5 5 5
1 1 1 1
5 5 5 5
6 6 6 6

Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła ALANKO 10331007

Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła ALANKO  10331007
Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła ALANKO 10331007
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10331007

Jednostka: szt

Średnica [mm] 23,8

System hamulcowy ATE

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Bez tłoka

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła 10331007 ALANKO

  • Średnica [mm]:  23,8
  • System hamulcowy:  ATE
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez tłoka
Część znajduje się w kategorii: Cylinder roboczy sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 0002903367
A.B.S. 0002903369
A.B.S. 0005863929
A.B.S. 082311
A.B.S. 55002300
A.B.S. 55002400
A.B.S. CD3239
A.B.S. CD3296
A.B.S. D3111
A.B.S. RK20073
A.B.S. RK23803
A.B.S. RK23804
A.B.S. RKF057
A.B.S. RKF268
A.B.S. SP8883
ABS 0002903367
ABS 0002903369
ABS 0005863929
ABS 082311
ABS 43270
ABS 55002300
ABS 55002400
ABS CD3239
ABS CD3296
ABS D3111
ABS RK20073
ABS RK23803
ABS RK23804
ABS RKF057
ABS RKF268
ABS SP8883
ALANKO 331007
ATE 03.04502311.2
ATE_CN 03.04502311.2
H.HESS/ATE 03.04502311.2
TRW SP8884
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła 10331007 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw naprawczy siłownika sprzęgła 10331007

Cylinder roboczy sprzęgła

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

Obsługa klienta