Zestaw naprawczy pompy podciśnieniowej (układ hamulcowy) SIDAT 89.103

Zestaw naprawczy pompy podciśnieniowej (układ hamulcowy) SIDAT  89.103
Zestaw naprawczy pompy podciśnieniowej (układ hamulcowy) SIDAT 89.103
Powiększ
SIDAT

Producent: SIDAT

Kod produktu: 89.103

Jednostka: szt

Specyfikacja LUK

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw naprawczy pompy podciśnieniowej (układ hamulcowy) 89.103 SIDAT

  • Specyfikacja:  LUK
Część znajduje się w kategorii: Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 038145209A*
AUDI 038145209E*
AUDI 038145209H*
AUDI 038145209K*
AUDI 038145209N*
AUDI 038145215*
AUDI 03G145209M*
BOSCH F 009 D00 001*
FISPA 89.103
HOFFER 8091147
MEATDORIA 91147
SEAT 038145209A*
SEAT 038145209E*
SEAT 038145209H*
SEAT 038145209K*
SEAT 038145209N*
SEAT 038145215*
SEAT 03G145209M*
SKODA 038145209A*
SKODA 038145209E*
SKODA 038145209H*
SKODA 038145209K*
SKODA 038145209N*
SKODA 038145215*
SKODA 03G145209M*
VAG 038145209A*
VAG 038145209E*
VAG 038145209H*
VAG 038145209K*
VAG 038145209N*
VAG 038145215*
VAG 03G145209M*
VW 038145209A*
VW 038145209E*
VW 038145209H*
VW 038145209K*
VW 038145209N*
VW 038145215*
VW 03G145209M*
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw naprawczy pompy podciśnieniowej (układ hamulcowy) 89.103 SIDAT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw naprawczy pompy podciśnieniowej (układ hamulcowy) 89.103

Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum

Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.

Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.

Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.

Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.

Obsługa klienta