-10% NA ALTERNATORY I REGULATORY NAPIĘCIA! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
1 1 1 1
4 4 4 4
4 4 4 4
6 6 6 6

Zestaw naprawczy drążka sprzęgający stabilizatora GSP 510144 (Oś przednia po obydwu stronach)

-56%
Zestaw naprawczy drążka sprzęgający stabilizatora GSP  510144 (Oś przednia po obydwu stronach)
Zestaw naprawczy drążka sprzęgający stabilizatora GSP 510144 (Oś przednia po obydwu stronach)
Powiększ
GSP

Producent: GSP

Kod produktu: 510144

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia po obydwu stronach

7,52
Pozostało w promocji ostatnia sztuka!
Kolejne w cenie 17,00 zł Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: 1 sztuka dostępna OD RĘKI   

?
Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw naprawczy drążka sprzęgający stabilizatora 510144 GSP

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FEBI 18366
IMPERGOM 37295
METZGER 53006718
STELLOX 5600140ASX
VWSEA 6N0411315CS1
VWSEA 6N0411315S1
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw naprawczy drążka sprzęgający stabilizatora 510144 GSP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zestaw naprawczy drążka sprzęgający stabilizatora 510144

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta