TRZY KODY NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
5 5 5 5
4 4 4 4
3 3 3 3
8 8 8 8

Zestaw łożysk wału korbowego KING MB5233AM1.0

Zestaw łożysk wału korbowego KING  MB5233AM1.0
Zestaw łożysk wału korbowego KING MB5233AM1.0
Powiększ
KING

Producent: KING

Kod produktu: MB5233AM1.0

Podwymiar [mm]: 1.000

EAN: 611500240348

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw łożysk wału korbowego MB5233AM1.0 KING

Parametry
Podwymiar [mm]:  1.000
Część znajduje się w kategorii: Panewki główne
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zestaw łożysk wału korbowego MB5233AM1.0 KING

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Zestaw łożysk wału korbowego?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zestaw łożysk wału korbowego MB5233AM1.0

Panewki główne

Panewka główna jest nieodłączną, zewnętrzną częścią łożyska ślizgowego. Zadaniem panewki jest umożliwienie ruchu czopu wału korbowego. Pod względem budowy, panewka główna przypomina pierścień. Obecnie panewki wykonuje się głównie z połączenia stali i aluminium. Podstawa elementu jest stalowa, natomiast jej pokrycie stanowi wspomniane aluminium. Tego typu elementy nazywa się panewkami dwuskładnikowymi. Niemniej jednak spotykane są również panewki trójskładnikowe. W tym przypadku poza wspomnianymi dwoma warstwami występuje również warstwa zewnętrzna, w postaci pokrywy ślizgowej. Starszego typu panewki to modele wykonane ze stopów metali, takich jak np. żeliwo.

Dzisiaj panewki często są wyposażone w tzw. kanały olejowe, czyli rowki. Zapewniają one lepszą smarność, co wydłuża okres eksploatacji panewek. Zagrożeniem dla sprawności panewki jest możliwe zatkanie kanałów. Do takiej sytuacji może dojść wskutek zanieczyszczenia oleju. Ponadto, zbyt mało oleju może docierać do łożyska ślizgowego wskutek np. nadmiernego uszczelnienia w obrębie silnika. Z wymienionych powyżej powodów dochodzi do przedwczesnego zużycia panewki. Ponadto, może dojść również do jej obrócenia. Efektem obrotu panewki głównej jest uszkodzenie czopu wału. Tym samym w takiej sytuacji konieczna jest interwencja mechanika. Naprawa panewki czy też czopu wału polega na frezowaniu oraz obróbce szlifierskiej. W niektórych przypadkach konieczna może być wymiana całego kompletu.

KING

Firma King Engine Bearings została założona w 1960 roku, by dostarczać najwyższej jakości łożyska do wielu marek pojazdów. W krótkim czasie King stworzył obszerną ofertę produktów obejmującą szeroką gamę łożysk do samochodów, lekkich i ciężkich ciężarówek, lotnictwa i wielu innych typów silników spalinowych.

Podczas produkcji przedsiębiorstwo wykorzystuje najwyższej jakości materiały i najbardziej zaawansowane konstrukcje, aby zapewnić pełną satysfakcję Klienta. Od pomysłu do końcowego produktu wszystko odbywa się pod jednym dachem, co przekłada się na efektywność produkcji. Wszystkie produkowane łożyska poddawane są odpowiednim badaniom kontrolnym podczas całego procesu produkcji, dzięki temu tylko najwyższej jakości części trafiają w ręce końcowego odbiorcy.

King jest pierwszym wyborem w niezwykle wymagającej branży lotniczej i wyścigowej, ze względu na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb tych branż. Zdobyta wiedza i doświadczenie są wykorzystywane w przypadku każdej produkowanej części, co przekłada się na satysfakcję Klientów. Przedsiębiorstwo osiągnęło swój cel, jakim było dostarczanie łożysk najwyższej jakości, a nowo opracowany proces produkcyjny, uczynił firmę KING pionierem w branży łożysk do wielu rodzajów pojazdów.

Obsługa klienta