Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
2 2 2 2
0 0 0 0
3 3 3 3
2 2 2 2
3 3 3 3

Zestaw łańcucha rozrządu SWAG 10 94 4954

Zestaw łańcucha rozrządu SWAG  10 94 4954
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG 10 94 4954
Powiększ
SWAG

Producent: SWAG

Kod produktu: 10944954

Jednostka: szt

Wykonanie łańcucha Duplex

Ilość ogniw łańcucha 106

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Dla wałka rozrządu

Wykonanie łańcucha Ze spinką łańcucha

480,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zestaw łańcucha rozrządu 10944954 SWAG

  • Wykonanie łańcucha:  Duplex
  • Ilość ogniw łańcucha:  106
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Dla wałka rozrządu
  • Wykonanie łańcucha:  Ze spinką łańcucha
Część znajduje się w kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FEBI 44954
MERCEDES-BENZ 102 050 10 11 S7
MERCEDES-BENZ A102 050 10 11 S7
WILMINK WG1427481
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Zestaw łańcucha rozrządu 10944954 SWAG

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-08-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Do Mercedesa to chyba jeden z lepszych łańcuchów, może nawet najlepszy. Skorzystałem z zestawu już w zeszłym roku, teraz kolega kupił mercedesa też i tam miał cały układ rozrządu do wymiany, to mu poleciłem z czystym sercem. Generalnie po roku użytkowania, już nawet ponad roku, łańcuch prezentuje się świetnie nie widać specjalnie śladów użytkowania. Nie ma żadnych luzów, było to sprawdzane w warsztacie, łańcuch jest cały czas odpowiednio napięty. Rdza też się nigdzie nie pojawia, a tego się zawsze najbardziej obawiam. Widać jednak materiał jest tu naprawdę dobry, pokrycie antykorozyjne robi swoje. Jasne, są tańsze łańcuchy na rynku, nawet za połowę tej ceny pewnie by się coś znalazło, ale moim zdaniem warto dopłacić, żeby mieć spokój na wiele lat. W dłuższej perspektywie to oszczędność, jak wymiany są rzadsze, a naprawy w ogóle niepotrzebne.

Zestaw łańcucha rozrządu 10 94 4954

Zestaw łańcucha rozrządu

Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.

Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.

Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Obsługa klienta