NAWET 100 PLN ZA ZAKUP OPON! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
9 9 9 9
1 1 1 1
3 3 3 3

Zespół zasilający - pompa paliwa SKV GERMANY 02SKV758 (W zbiorniku paliwa)

Zespół zasilający - pompa paliwa SKV GERMANY  02SKV758 (W zbiorniku paliwa)
Zespół zasilający - pompa paliwa SKV GERMANY 02SKV758 (W zbiorniku paliwa)
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 02SKV758

Jednostka:

Ciężar [kg] 1,38

Napięcie [V] 12

Rodzaj paliwa Benzyna

Lokalizacja w aucie W zbiorniku paliwa

Tryb pracy Elektryczny

339,00 Cena za . Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zespół zasilający - pompa paliwa 02SKV758 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  1,38
  • Napięcie [V]:  12
  • Rodzaj paliwa:  Benzyna
  • Lokalizacja w aucie:  W zbiorniku paliwa
  • Tryb pracy:  Elektryczny
Część znajduje się w kategorii: Pompa paliwa kompletna
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ERA 775217
FISPA 72318
HOFFER 7506951
MEATDORIA 76951
MESSMER 775217
ROVER WFX101471
SIDAT 72318
SMPE 39189
SMPE EFP502
SMPE FP5269
SMPE LFP286
VDO 228226008001Z
WILMINK WG1012941
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zespół zasilający - pompa paliwa 02SKV758 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zespół zasilający - pompa paliwa 02SKV758

Pompa paliwa kompletna

Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.

Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.

Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.

Obsługa klienta