-10% na całą markę SKF! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
8 8 8 8
3 3 3 3
1 1 1 1
4 4 4 4
7 7 7 7

Zespół zasilający - pompa paliwa SKV GERMANY 02SKV713 (W zbiorniku paliwa)

Zespół zasilający - pompa paliwa SKV GERMANY  02SKV713 (W zbiorniku paliwa)
Zespół zasilający - pompa paliwa SKV GERMANY 02SKV713 (W zbiorniku paliwa)
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 02SKV713

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 1,19

Napięcie [V]: 12

Rodzaj paliwa: Benzyna

Lokalizacja w aucie: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

EAN: 5901947305331

293,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 49 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zespół zasilający - pompa paliwa 02SKV713 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  1,19
  • Napięcie [V]:  12
  • Rodzaj paliwa:  Benzyna
  • Lokalizacja w aucie:  W zbiorniku paliwa
  • Tryb pracy:  Elektryczny
Część znajduje się w kategorii: Pompa paliwa kompletna
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BBT EFP704
ERA 775044
FISPA 72079
HITACHI 133329
HOFFER 7506476
MAPCO 22716
MEATDORIA 76476
MESSMER 775044
OPEL 093277517
OPEL 93277517
SIDAT 72079
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zespół zasilający - pompa paliwa 02SKV713 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zespół zasilający - pompa paliwa 02SKV713

Pompa paliwa kompletna

Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.

Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.

Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X