WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
3 3 3 3
7 7 7 7
0 0 0 0
5 5 5 5

Zespół zasilający - pompa paliwa AIRTEX E10305M

Zespół zasilający - pompa paliwa AIRTEX  E10305M
Zespół zasilający - pompa paliwa AIRTEX E10305M
Powiększ
AIRTEX

Producent: AIRTEX

Kod produktu: E10305M

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 1,28

Cisnienie [bar] 3,60

313,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zespół zasilający - pompa paliwa E10305M AIRTEX

  • Ciężar [kg]:  1,28
  • Cisnienie [bar]:  3,60
Część znajduje się w kategorii: Pompa paliwa kompletna
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0 986 580 143
DELPHI FE10043-12B1
MAG 519735309901
MAG SUA468
MARWAL 73 530 01
MARWAL 78 512 01
MARWAL A9735309981
MEATDORIA 76527
MEATDORIA 76838
PEUGEOT 1525-EA
PEUGEOT 1525-N9
PEUGEOT 1525-Y2
PEUGEOT 9638028780
PEUGEOT 9642124180
PIERBURG 7.00468.98.0
SIDAT 72236
VALEO 347050
VDO 228 222 016 005C
VDO 228 222 016 005Z
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zespół zasilający - pompa paliwa E10305M AIRTEX

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zespół zasilający - pompa paliwa E10305M

Pompa paliwa kompletna

Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.

Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.

Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.

Obsługa klienta