Zębatka pierścieniowa koła zamachowego AUGER 79047

Zębatka pierścieniowa koła zamachowego AUGER  79047
Zębatka pierścieniowa koła zamachowego AUGER 79047
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 79047

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 5,47

Średnica wewnętrzna [mm]: 460

Średnica zewnętrzna [mm]: 507

Szerokość [mm]: 22

Ilość zębów: 167

EAN: 4051334742339

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zębatka pierścieniowa koła zamachowego 79047 AUGER

  • Ciężar [kg]:  5,47
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  460
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  507
  • Szerokość [mm]:  22
  • Ilość zębów:  167
Część znajduje się w kategorii: Koło zamachowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 79047
DAF 1606 305
DAF 1606305
DT SPARE P 5.40350
FEBI 44304
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zębatka pierścieniowa koła zamachowego 79047 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zębatka pierścieniowa koła zamachowego 79047

Koło zamachowe

Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.

Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.

Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.

Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.

Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X