ODBIERZ -10% NA CZĘŚCI UKŁADU HAMULCOWEGO! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
4 4 4 4
2 2 2 2
0 0 0 0
1 1 1 1
2 2 2 2

Zawór wydechowy INTERVALVES 2252.036

Zawór wydechowy INTERVALVES  2252.036
Zawór wydechowy INTERVALVES 2252.036
Powiększ
INTERVALVES

Producent: INTERVALVES

Kod produktu: 2252.036

Średnica zaworu [mm]: 29,2

Średnica trzonka zaworu [mm]: 7

Długość trzonka zaworu [mm]: 112,6

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 7562122520369

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór wydechowy 2252.036 INTERVALVES

  • Średnica zaworu [mm]:  29,2
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  7
  • Długość trzonka zaworu [mm]:  112,6
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE V91273
CITRO 0949.59
CITRO 97531044
CITRO 97533264
FRECCIA R4231/RCR
PEUGEOT 0949.59
PSA 97531044
TRW ENGINE 537845
TRW ENGINE 539003
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór wydechowy 2252.036 INTERVALVES

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór wydechowy 2252.036

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Obsługa klienta