PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTU DOSTAWY! JUŻ OD 49 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
8 8 8 8
4 4 4 4
0 0 0 0
2 2 2 2
4 4 4 4

Zawór wydechowy AE V94201

Zawór wydechowy AE  V94201
Zawór wydechowy AE V94201
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V94201

Jednostka: szt

Długość [mm]: 103,600

Materiał: Bimetal

Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana

Średnica zaworu [mm]: 29,000

Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,000

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa

EAN: 4044197072897

50,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór wydechowy V94201 AE

  • Długość [mm]:  103,600
  • Materiał:  Bimetal
  • Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
  • Średnica zaworu [mm]:  29,000
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,000
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
  • Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Widok karty produktu w PDF: Zawór wydechowy (AE V94201)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BGA V531011
CITRO 0949.99
CORTECO 551720B
FAI EV531011
FIAT 9 636 001 780
FRECCIA R6114/RCR
INTERVALVE 3419.036
IPSA VL130300
LANCIA 9 636 001 780
MAHLE_CN 031 VA 31045 100
PEUGEOT 0949.99
TRW ENGINE 531011
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór wydechowy V94201 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór wydechowy V94201

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Cechy Cześci

Stal chromowo-manganowo-niklowa - Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.

Obsługa klienta