PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTU DOSTAWY! JUŻ OD 49 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
6 6 6 6
4 4 4 4
8 8 8 8
5 5 5 5
8 8 8 8

Zawór wydechowy AE V94102

Zawór wydechowy AE  V94102
Zawór wydechowy AE V94102
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V94102

Jednostka: szt

Długość [mm]: 90,000

Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.
dowiedz się więcej...

Powierzchnia: Azotowany

Średnica zaworu [mm]: 27,400

Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,000

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 4044197072002

35,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór wydechowy V94102 AE

  • Długość [mm]:  90,000
  • Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
  • Powierzchnia:  Azotowany
  • Średnica zaworu [mm]:  27,400
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,000
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór wydechowy (AE V94102)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BGA V801004
DAIHA LGH10065
FAI EV801004
FRECCIA R6118/RNT
IPSA VL130700
LAND ROVER LGH10065
LOTUS LGH10065
ROVER LGH10065
TRW ENGINE 801004
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór wydechowy V94102 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór wydechowy V94102

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Cechy Cześci

Stal chromowo-manganowo-niklowa - Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X