PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTU DOSTAWY! JUŻ OD 49 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
2 2 2 2
2 2 2 2
8 8 8 8
0 0 0 0
5 5 5 5

Zawór wydechowy AE V90933

Zawór wydechowy AE  V90933
Zawór wydechowy AE V90933
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V90933

Jednostka: szt

Długość [mm]: 111,70

Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany

Średnica zaworu [mm]: 34,30

Średnica trzonka zaworu [mm]: 8,00

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 4044197063833

38,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór wydechowy V90933 AE

  • Długość [mm]:  111,70
  • Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
  • Średnica zaworu [mm]:  34,30
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,00
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór wydechowy (AE V90933)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FORD 6147911
FORD 85HM6505AA
FRECCIA R4276/RCR
TRW ENGINE 18113
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór wydechowy V90933 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór wydechowy V90933

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Cechy Cześci

Stal chromowo-manganowo-niklowa - Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.

Obsługa klienta