Zawór wydechowy AE V90306

Zawór wydechowy AE  V90306
Zawór wydechowy AE V90306
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V90306

Jednostka: szt

Długość [mm]: 105,800

Materiał: Bimetal

Średnica zaworu [mm]: 34,600

Średnica trzonka zaworu [mm]: 7,880

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa

Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa

EAN: 4044197062577

142,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór wydechowy V90306 AE

  • Długość [mm]:  105,800
  • Materiał:  Bimetal
  • Średnica zaworu [mm]:  34,600
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,880
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
  • Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa
  • Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Widok karty produktu w PDF: Zawór wydechowy (AE V90306)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
JAGUA EAC3192
TRW ENGINE 105-35373
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór wydechowy V90306 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór wydechowy V90306

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Obsługa klienta