PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTU DOSTAWY! JUŻ OD 49 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
2 2 2 2
5 5 5 5
6 6 6 6
1 1 1 1
6 6 6 6

Zawór wydechowy AE V90108

Zawór wydechowy AE  V90108
Zawór wydechowy AE V90108
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V90108

Jednostka: szt

Długość [mm]: 104,600

Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.
dowiedz się więcej...

Średnica zaworu [mm]: 29,000

Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,990

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 4044197061280

26,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór wydechowy V90108 AE

  • Długość [mm]:  104,600
  • Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
  • Średnica zaworu [mm]:  29,000
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,990
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór wydechowy (AE V90108)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BEDFO 90106086
BGA V003474
CORTECO 551394B
FAI EV3474
FRECCIA R3695/RCR
MAHLE_CN 011 VA 30827 100
OPEL 0642890
OSVAT 1394
TRW ENGINE 3474
VAUXH 90106086
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór wydechowy V90108 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór wydechowy V90108

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Cechy Cześci

Stal chromowo-manganowo-niklowa - Stal chromowo-manganowo-niklowa znalazła swoje zastosowanie w motoryzacji w produkcji zaworów wydechowych. W tym stopie stali częściowo zastąpiono nikiel - manganem, przez co stała się nieco bardziej podatna na korozję niż stal chromo-niklowa.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X