TYSIĄCE PRODUKTÓW TANIEJ NAWET O -90%! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
1 1 1 1
0 0 0 0
4 4 4 4
0 0 0 0
0 0 0 0

Zawór, układ powietrza wtórnego SIDAT 81.368

Zawór, układ powietrza wtórnego SIDAT  81.368
Zawór, układ powietrza wtórnego SIDAT 81.368
Powiększ
SIDAT

Producent: SIDAT

Kod produktu: 81.368

Jednostka: szt

Tryb pracy: Pneumatyczny

Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór, układ powietrza wtórnego 81.368 SIDAT

  • Tryb pracy:  Pneumatyczny
  • Rodzaj zaworu:  Zawór hermetyczny
Część znajduje się w kategorii: Zawór powietrza wtórnego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 06A131351B
AUDI 06A131351F
FISPA 81.368
HOFFER 8029646
MEATDORIA 9646
PIERBURG 7.22778.96
PIERBURG 7.22778.96.0
SEAT 06A131351B
SEAT 06A131351F
SKODA 06A131351B
SKODA 06A131351F
VAG 06A131351B
VAG 06A131351F
VW 06A131351B
VW 06A131351F
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór, układ powietrza wtórnego 81.368 SIDAT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór, układ powietrza wtórnego 81.368

Zawór powietrza wtórnego

Zawór powietrza wtórnego to jeden z elementów systemu powietrza wtórnego. System ten ma za zadanie dostarczać powietrze z zewnątrz w celu zmniejszenia zanieczyszczeń. Ma to miejsce przy rozruchu, gdy silnik jest zimny. W takiej sytuacji, ze względu na niedobór tlenu, powstają znaczne ilości zanieczyszczeń. System powietrza wtórnego doprowadza tlen, który wchodząc w reakcję z substancjami wydzielanymi podczas rozruchu, przyczynia się do redukcji poziomu zanieczyszczeń. Jaka w tym rola zaworu powietrza wtórnego?

Standardowo zawór tego typu zamontowany jest przed kolektorem wydechowym, jednak za pompą powietrza wtórnego. Reguluje on przepływ powietrza, dopuszczając do niego tylko podczas rozruchu. W ten sposób praca jednostki napędowej utrzymywana jest na optymalnym poziomie. Ponadto, zawór powietrza wtórnego zapobiega również uszkodzeniu pompy. Układ wyposażony jest także w zawór elektryczny, który mierząc podciśnienie generowane przez pompę, decyduje o otwarciu lub zamknięciu zaworu powietrza wtórnego, a tym samym o włączeniu lub wyłączeniu przepływu. W nowoczesnych systemach wykorzystuje się pojedyncze zawory powietrza wtórnego, które pełnią obie wymienione wyżej funkcje. Ponadto, coraz częściej stosuje się modele sterowane w pełni elektrycznie, gdyż są one szybsze od zaworów pneumatycznych.

Zawory mogą ulegać uszkodzeniom, takim jak przerwanie połączenia elektrycznego, czy zatkanie prześwitu. Uszkodzenie zaworu oznacza awarię systemu, a tym samym wzrost zanieczyszczeń w spalinach oraz ogółem wyższe spalanie. Awaria tego rodzaju wymaga jak najszybszej wizyty w warsztacie.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X