LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
3 3 3 3
8 8 8 8
4 4 4 4
8 8 8 8

Zawór ssący ET ENGINETEAM VI0126

Zawór ssący ET ENGINETEAM  VI0126
Zawór ssący ET ENGINETEAM VI0126
Powiększ
ET ENGINETEAM

Producent: ET ENGINETEAM

Kod produktu: VI0126

Jednostka: szt.

Długość [mm]: 99,5

Średnica trzonka zaworu [mm]: 6

Średnica zaworu [mm]: 28,8

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

Materiał: Stal chromowo-krzemowa Stal chromowo-krzemowa to stop metalu, który jest bardzo wytrzymały i odporny na uszkodzenia mechaniczne. Najczęściej w motoryzacji wykorzystywany do wytwarzania łożysk kół, resorów czy zaworów silnikowych.
dowiedz się więcej...

EAN: 8592779008247

Stan: Fabrycznie nowy

44,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór ssący VI0126 ET ENGINETEAM

Parametry
Długość [mm]:  99,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  28,8
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 059 109 601 G
AUDI 059109601G
FRECCIA R6514/S
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór ssący VI0126 ET ENGINETEAM

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Zawór ssący?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zawór ssący VI0126

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Cechy Cześci

Stal chromowo-krzemowa - Stal chromowo-krzemowa to stop metalu, który jest bardzo wytrzymały i odporny na uszkodzenia mechaniczne. Najczęściej w motoryzacji wykorzystywany do wytwarzania łożysk kół, resorów czy zaworów silnikowych.

Obsługa klienta