3 kody rabatowe na części samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
4 4 4 4
1 1 1 1
3 3 3 3
4 4 4 4

Zawór ssący BGA V998767

Zawór ssący BGA  V998767
Zawór ssący BGA V998767
Powiększ
BGA

Producent: BGA

Kod produktu: V998767

Jednostka: szt

Długość 1 [mm] 103.4

Średnica zaworu [mm] 35

Średnica trzonka zaworu [mm] 5.5

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień] 45

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór ssący V998767 BGA

  • Długość 1 [mm]:  103.4
  • Średnica zaworu [mm]:  35
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  5.5
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór ssący (BGA V998767)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE V98032
FAI IV3175
FORD 1124378
FORD 1213175
FORD 1324132
FORD 1584022
FORD 1S7G6507C7G
FORD 1S7G6507CE
FORD 1S7G6507CF
FORD 1S7G6507CG
FORD LF0112111
FRECCIA R6370/SNT
IPSA VL164400
MAHLE 013VE30998000
TRW ENGINE 181108
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór ssący V998767 BGA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór ssący V998767

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Obsługa klienta