3 kody rabatowe na części samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
9 9 9 9
4 4 4 4
7 7 7 7
2 2 2 2
3 3 3 3

Zawór ssący AE V94803

Zawór ssący AE  V94803
Zawór ssący AE V94803
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V94803

Jednostka: szt

Długość [mm] 89,35

Materiał Stal chromowo-krzemowa

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Trzonek zaworu chromowany

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Końcówka trzonka zaworu hartowana

Średnica zaworu [mm] 30

Średnica trzonka zaworu [mm] 6

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień] 45

41,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór ssący V94803 AE

  • Długość [mm]:  89,35
  • Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
  • Średnica zaworu [mm]:  30
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór ssący (AE V94803)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BGA V998894
IPSA VL124300
MAHLE_CN 001 VE 30904 000
MERCEDES-BENZ 160 053 00 01
SMART 160 053 00 01
TRW ENGINE 261104
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór ssący V94803 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór ssący V94803

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Obsługa klienta