-10% na całą markę SKF! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
3 3 3 3
5 5 5 5
2 2 2 2
4 4 4 4

Zawór ssący AE V94691

Zawór ssący AE  V94691
Zawór ssący AE V94691
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V94691

Jednostka: szt

Długość [mm]: 103,90

Materiał: Stal chromowo-krzemowa

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Gniazdo zaworowe hartowane

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana

Średnica zaworu [mm]: 33,850

Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,000

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 4044197209392

37,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 49 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór ssący V94691 AE

  • Długość [mm]:  103,90
  • Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe hartowane
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
  • Średnica zaworu [mm]:  33,850
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,000
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór ssący (AE V94691)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 06D 109 601K
AUDI 06E 109 601E
BGA V998924
FAI IV94691
FRECCIA R6206/S
IPSA VL139300
MAHLE_CN 029VE31100000
OSVAT 1995
SEAT 06E 109 601E
SKODA 06E 109 601E
TRW ENGINE 331125
VW 06D 109 601K
VW 06E 109 601E
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór ssący V94691 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór ssący V94691

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X