PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTÓW DOSTAWY! OD 49 PLN!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
2 2 2 2
4 4 4 4
7 7 7 7
0 0 0 0
7 7 7 7

Zawór ssący AE V94266

Zawór ssący AE  V94266
Zawór ssący AE V94266
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V94266

Jednostka: szt

Długość [mm]: 114,600

Materiał: Stal chromowo-krzemowa

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Gniazdo zaworowe hartowane

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana

Średnica zaworu [mm]: 46,000

Średnica trzonka zaworu [mm]: 9,000

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 4044197073375

80,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 49 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór ssący V94266 AE

  • Długość [mm]:  114,600
  • Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe hartowane
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
  • Średnica zaworu [mm]:  46,000
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  9,000
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór ssący (AE V94266)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
PORSC 911.105.411.00
PORSC 911.105.411.20
TRW ENGINE 3063
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór ssący V94266 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór ssący V94266

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Obsługa klienta