Zawór ssący AE V91898

Zawór ssący AE  V91898
Zawór ssący AE V91898
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: V91898

Jednostka: szt

Długość [mm]: 97,100

Materiał: Stal chromowo-krzemowa Stal chromowo-krzemowa to stop metalu, który jest bardzo wytrzymały i odporny na uszkodzenia mechaniczne. Najczęściej w motoryzacji wykorzystywany do wytwarzania łożysk kół, resorów czy zaworów silnikowych.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana

Średnica zaworu [mm]: 26,100

Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,043

Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45

EAN: 4044197070220

44,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór ssący V91898 AE

  • Długość [mm]:  97,100
  • Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
  • Średnica zaworu [mm]:  26,100
  • Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,043
  • Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Widok karty produktu w PDF: Zawór ssący (AE V91898)
Część znajduje się w kategorii: Zawory
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FORD 6742921
FORD 6742922
FORD 928M 6507 C1A
FORD 928M 6507 C2A
TRW ENGINE 18329
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór ssący V91898 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór ssący V91898

Zawory

Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.

Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.

Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.

Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.

Cechy Cześci

Stal chromowo-krzemowa - Stal chromowo-krzemowa to stop metalu, który jest bardzo wytrzymały i odporny na uszkodzenia mechaniczne. Najczęściej w motoryzacji wykorzystywany do wytwarzania łożysk kół, resorów czy zaworów silnikowych.

Obsługa klienta