Zawór rozprężny klimatyzacji HC-CARGO 260546

Zawór rozprężny klimatyzacji HC-CARGO  260546
Zawór rozprężny klimatyzacji HC-CARGO 260546
Powiększ
HC-CARGO

Producent: HC-CARGO

Kod produktu: 260546

Jednostka: szt.

Długość [mm]: 84.00

Szerokość [mm]: 25.50

Głębokość [mm]: 34.00

Stan: Fabrycznie nowy

85,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór rozprężny klimatyzacji 260546 HC-CARGO

Parametry
Długość [mm]:  84.00
Szerokość [mm]:  25.50
Głębokość [mm]:  34.00
Część znajduje się w kategorii: Zawory klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 840131N
AVA MC1005
DELPHI TSP0585016
HC-CARGO 60291005
HELLA 8UW351239-681
HELLA 8UW351239681
POWERMAX 7110322
SMART 0001266V002
SMART 0001266V002000000
SMART 1266V002000000
VALEO 509685
VEMO V30-77-0022
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór rozprężny klimatyzacji 260546 HC-CARGO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór rozprężny klimatyzacji 260546

Zawory klimatyzacji

By układ  klimatyzacji w samochodzie funkcjonował prawidłowo musi dojść do rozprężania czynnika chłodniczego. Za prawidłowy przebieg tego procesu w większości systemów klimatyzacji samochodowej odpowiada zawór rozprężny.

Zawór rozprężny to element termostatyczny, który reguluje poziom napełnienia parownika czynnikiem chłodniczym w zależności od obciążenia cieplnego w układzie klimatyzacji samochodu. Ten rodzaj regulacji to absolutna konieczność ze względu na różnorodne warunki pracy całego systemu.

Regulowany przepływ czynnika chłodniczego zapobiega m.in. awarii i przedwczesnemu zużyciu parownika czy też sprężarki a więc rola zaworu rozprężnego jest nieoceniona nie tylko dla prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji ale także dla uniknięcia usterek poszczególnych części, współpracujących w systemie klimatyzacji samochodowej.

Niewydajna praca układu klimatyzacji samochodowej to nie tylko wina kompresora. Stosunkowo słabe chłodzenie może być także wynikiem przytkanego zaworu rozprężnego, który przepuszcza do parownika zbyt małe ilości czynnika chłodniczego. Dlatego zawór klimatyzacji nie powinien być nigdy pomijany we wstępnej diagnozie nieefektywnego funkcjonowania układu.

Zapchanie się zaworu rozprężnego i w efekcie zaburzenia przepływu czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji należy jak najszybciej naprawić. Wymienić trzeba będzie filtr osuszacz oraz właśnie zawór rozprężny.

Obsługa klienta