ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
5 5 5 5
5 5 5 5
1 1 1 1
2 2 2 2

Zawór rozprężny klimatyzacji HC-CARGO 260526

Zawór rozprężny klimatyzacji HC-CARGO  260526
Zawór rozprężny klimatyzacji HC-CARGO 260526
Powiększ
HC-CARGO

Producent: HC-CARGO

Kod produktu: 260526

Jednostka: szt.

Długość [mm]: 82.00

Szerokość [mm]: 25.50

Głębokość [mm]: 33.00

Stan: Fabrycznie nowy

56,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór rozprężny klimatyzacji 260526 HC-CARGO

Parametry
Długość [mm]:  82.00
Szerokość [mm]:  25.50
Głębokość [mm]:  33.00
Część znajduje się w kategorii: Zawory klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DELPHI TSP0585108
KIA 97601-1C050
KIA 97601-1C100
POWERMAX 7110305
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór rozprężny klimatyzacji 260526 HC-CARGO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór rozprężny klimatyzacji 260526

Zawory klimatyzacji

By układ  klimatyzacji w samochodzie funkcjonował prawidłowo musi dojść do rozprężania czynnika chłodniczego. Za prawidłowy przebieg tego procesu w większości systemów klimatyzacji samochodowej odpowiada zawór rozprężny.

Zawór rozprężny to element termostatyczny, który reguluje poziom napełnienia parownika czynnikiem chłodniczym w zależności od obciążenia cieplnego w układzie klimatyzacji samochodu. Ten rodzaj regulacji to absolutna konieczność ze względu na różnorodne warunki pracy całego systemu.

Regulowany przepływ czynnika chłodniczego zapobiega m.in. awarii i przedwczesnemu zużyciu parownika czy też sprężarki a więc rola zaworu rozprężnego jest nieoceniona nie tylko dla prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji ale także dla uniknięcia usterek poszczególnych części, współpracujących w systemie klimatyzacji samochodowej.

Niewydajna praca układu klimatyzacji samochodowej to nie tylko wina kompresora. Stosunkowo słabe chłodzenie może być także wynikiem przytkanego zaworu rozprężnego, który przepuszcza do parownika zbyt małe ilości czynnika chłodniczego. Dlatego zawór klimatyzacji nie powinien być nigdy pomijany we wstępnej diagnozie nieefektywnego funkcjonowania układu.

Zapchanie się zaworu rozprężnego i w efekcie zaburzenia przepływu czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji należy jak najszybciej naprawić. Wymienić trzeba będzie filtr osuszacz oraz właśnie zawór rozprężny.

Obsługa klienta