Zawór rozprężny klimatyzacji AVA QUALITY COOLING MS1113

Zawór rozprężny klimatyzacji AVA QUALITY COOLING  MS1113
Zawór rozprężny klimatyzacji AVA QUALITY COOLING MS1113
Powiększ
AVA QUALITY COOLING

Producent: AVA QUALITY COOLING

Kod produktu: MS1113

Jednostka:

Materiał Aluminium

Czynnik chłodzący R12 Czynnik R12, czyli dichlorodifluorometan, potocznie znany jest jako freon. Często wykorzystywany gaz w układach klimatyzacji samochodowej.
dowiedz się więcej...

Rozmiar gwintu wejżcie 5/8 Inch-18 UNF

Rozmiar gwintu wejżcie 3/4 Inch-16 UNF

Wymiar gwintu wyjście 3/4 Inch - 16 UNF

Wymiar gwintu wyjście 7/8 Inch - 14 UNF

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór rozprężny klimatyzacji MS1113 AVA QUALITY COOLING

  • Materiał:  Aluminium
  • Czynnik chłodzący:  R12
  • Rozmiar gwintu wejżcie:  5/8 Inch-18 UNF
  • Rozmiar gwintu wejżcie:  3/4 Inch-16 UNF
  • Wymiar gwintu wyjście:  3/4 Inch - 16 UNF
  • Wymiar gwintu wyjście:  7/8 Inch - 14 UNF
Część znajduje się w kategorii: Zawory klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 840070N
BH SERVICE 8UW 351 238-021
CTR 1212103
DA SILVA FD1036
DELPHI TSP0585013
DENSO DVE17007
FEBI 8898
FRIGAIR 431.30118
KAGER 940106
KRAMER 0751.0001A
LEMFO 12750
MERCEDES-BENZ 1238301184
NRF 38391
QUINTON HA QEV56
QUINTON HA QEX6
SCHLIECKMA 60301113
ST-TEMPLIN 10183106329
SWAG 10908898
USN K-MS1113
VEMO V15770003
WAECO 8881100010
WEZEL 30001113
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór rozprężny klimatyzacji MS1113 AVA QUALITY COOLING

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór rozprężny klimatyzacji MS1113

Zawory klimatyzacji

By układ  klimatyzacji w samochodzie funkcjonował prawidłowo musi dojść do rozprężania czynnika chłodniczego. Za prawidłowy przebieg tego procesu w większości systemów klimatyzacji samochodowej odpowiada zawór rozprężny.

Zawór rozprężny to element termostatyczny, który reguluje poziom napełnienia parownika czynnikiem chłodniczym w zależności od obciążenia cieplnego w układzie klimatyzacji samochodu. Ten rodzaj regulacji to absolutna konieczność ze względu na różnorodne warunki pracy całego systemu.

Regulowany przepływ czynnika chłodniczego zapobiega m.in. awarii i przedwczesnemu zużyciu parownika czy też sprężarki a więc rola zaworu rozprężnego jest nieoceniona nie tylko dla prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji ale także dla uniknięcia usterek poszczególnych części, współpracujących w systemie klimatyzacji samochodowej.

Niewydajna praca układu klimatyzacji samochodowej to nie tylko wina kompresora. Stosunkowo słabe chłodzenie może być także wynikiem przytkanego zaworu rozprężnego, który przepuszcza do parownika zbyt małe ilości czynnika chłodniczego. Dlatego zawór klimatyzacji nie powinien być nigdy pomijany we wstępnej diagnozie nieefektywnego funkcjonowania układu.

Zapchanie się zaworu rozprężnego i w efekcie zaburzenia przepływu czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji należy jak najszybciej naprawić. Wymienić trzeba będzie filtr osuszacz oraz właśnie zawór rozprężny.

Cechy Cześci

Czynnik chłodzący R 12 - Czynnik R12, czyli dichlorodifluorometan, potocznie znany jest jako freon. Często wykorzystywany gaz w układach klimatyzacji samochodowej.

Obsługa klienta