Zawór rozprężny klimatyzacji AVA QUALITY COOLING HY1458

Zawór rozprężny klimatyzacji AVA QUALITY COOLING  HY1458
Zawór rozprężny klimatyzacji AVA QUALITY COOLING HY1458
Powiększ
AVA QUALITY COOLING

Producent: AVA QUALITY COOLING

Kod produktu: HY1458

Jednostka:

Ograniczenia producenta Daehan Koki

Materiał Aluminium

Rodzaj zaworu Zawór dławiący

Dolot - sr. [mm] 7,5

Dolot - sr. [mm] 14,6

Wylot - sr. [mm] 14,6

Czynnik chłodzący R134a Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
dowiedz się więcej...

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór rozprężny klimatyzacji HY1458 AVA QUALITY COOLING

  • Ograniczenia producenta:  Daehan Koki
  • Materiał:  Aluminium
  • Rodzaj zaworu:  Zawór dławiący
  • Dolot - sr. [mm]:  7,5
  • Dolot - sr. [mm]:  14,6
  • Wylot - sr. [mm]:  14,6
  • Czynnik chłodzący:  R134a
Część znajduje się w kategorii: Zawory klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BH SERVICE 8UW 351 239-501
BH SERVICE 8UW 351 239-511
DELPHI TSP0585108
HYUNDAI 976041C100
HYUNDAI 9760425000
HYUNDAI 9760425100
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór rozprężny klimatyzacji HY1458 AVA QUALITY COOLING

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór rozprężny klimatyzacji HY1458

Zawory klimatyzacji

By układ  klimatyzacji w samochodzie funkcjonował prawidłowo musi dojść do rozprężania czynnika chłodniczego. Za prawidłowy przebieg tego procesu w większości systemów klimatyzacji samochodowej odpowiada zawór rozprężny.

Zawór rozprężny to element termostatyczny, który reguluje poziom napełnienia parownika czynnikiem chłodniczym w zależności od obciążenia cieplnego w układzie klimatyzacji samochodu. Ten rodzaj regulacji to absolutna konieczność ze względu na różnorodne warunki pracy całego systemu.

Regulowany przepływ czynnika chłodniczego zapobiega m.in. awarii i przedwczesnemu zużyciu parownika czy też sprężarki a więc rola zaworu rozprężnego jest nieoceniona nie tylko dla prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji ale także dla uniknięcia usterek poszczególnych części, współpracujących w systemie klimatyzacji samochodowej.

Niewydajna praca układu klimatyzacji samochodowej to nie tylko wina kompresora. Stosunkowo słabe chłodzenie może być także wynikiem przytkanego zaworu rozprężnego, który przepuszcza do parownika zbyt małe ilości czynnika chłodniczego. Dlatego zawór klimatyzacji nie powinien być nigdy pomijany we wstępnej diagnozie nieefektywnego funkcjonowania układu.

Zapchanie się zaworu rozprężnego i w efekcie zaburzenia przepływu czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji należy jak najszybciej naprawić. Wymienić trzeba będzie filtr osuszacz oraz właśnie zawór rozprężny.

Cechy Cześci

Czynnik chłodzący R 134 - Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.

Obsługa klienta