DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
2 2 2 2
3 3 3 3
5 5 5 5
0 0 0 0
3 3 3 3

Zawór rozprężny klimatyzacji AKS DASIS 840141N

Zawór rozprężny klimatyzacji AKS DASIS  840141N
Zawór rozprężny klimatyzacji AKS DASIS 840141N
Powiększ
AKS DASIS

Producent: AKS DASIS

Kod produktu: 840141N

Ciężar [kg] 0,035

Masa [g] 35

Część nowa

Długożć opakowania [cm] 9,7

Szerokość opakowania [cm] 8

Wysokość opakowania [cm] 8

EAN 4044455331506

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór rozprężny klimatyzacji 840141N AKS DASIS

  • Ciężar [kg]:  0,035
  • Masa [g]:  35
  • Część nowa
  • Długożć opakowania [cm]:  9,7
  • Szerokość opakowania [cm]:  8
  • Wysokość opakowania [cm]:  8
Część znajduje się w kategorii: Zawory klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 351233071
AKS DASIS 38209
AKS DASIS 43150005
AKS DASIS 8UW 351 233-071
AKS DASIS 8UW351233071
FORD 3448200
FORD 3736563
FORD F5DH19D990AA
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór rozprężny klimatyzacji 840141N AKS DASIS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór rozprężny klimatyzacji 840141N

Zawory klimatyzacji

By układ  klimatyzacji w samochodzie funkcjonował prawidłowo musi dojść do rozprężania czynnika chłodniczego. Za prawidłowy przebieg tego procesu w większości systemów klimatyzacji samochodowej odpowiada zawór rozprężny.

Zawór rozprężny to element termostatyczny, który reguluje poziom napełnienia parownika czynnikiem chłodniczym w zależności od obciążenia cieplnego w układzie klimatyzacji samochodu. Ten rodzaj regulacji to absolutna konieczność ze względu na różnorodne warunki pracy całego systemu.

Regulowany przepływ czynnika chłodniczego zapobiega m.in. awarii i przedwczesnemu zużyciu parownika czy też sprężarki a więc rola zaworu rozprężnego jest nieoceniona nie tylko dla prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji ale także dla uniknięcia usterek poszczególnych części, współpracujących w systemie klimatyzacji samochodowej.

Niewydajna praca układu klimatyzacji samochodowej to nie tylko wina kompresora. Stosunkowo słabe chłodzenie może być także wynikiem przytkanego zaworu rozprężnego, który przepuszcza do parownika zbyt małe ilości czynnika chłodniczego. Dlatego zawór klimatyzacji nie powinien być nigdy pomijany we wstępnej diagnozie nieefektywnego funkcjonowania układu.

Zapchanie się zaworu rozprężnego i w efekcie zaburzenia przepływu czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji należy jak najszybciej naprawić. Wymienić trzeba będzie filtr osuszacz oraz właśnie zawór rozprężny.

Obsługa klienta