LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
1 1 1 1
1 1 1 1
6 6 6 6
3 3 3 3
2 2 2 2

Zawór PIERBURG 7.22280.02.0

Zawór PIERBURG  7.22280.02.0
Zawór PIERBURG 7.22280.02.0
Powiększ
PIERBURG

Producent: PIERBURG

Kod produktu: 7.22280.02.0

Jednostka: szt.

Rodzaj zaworu: Zawór przełączający Zawory przełączające stanowią część systemu zmieniającego fazy silnikowych zaworów dolotowych, wylotowych lub też obydwu. Ich zastosowanie znacznie zmniejsza zużycie paliwa oraz poprawia osiągi danej jednostki. Zawory przełączające występują niezależnie od rodzaju napędu rozrządu - z paskiem zębatym lub łańcuchem.
dowiedz się więcej...

Tryb pracy: Elektryczny

Napięcie [V]: 12

Techniczny numer informacyjny: SI 0087

Techniczny numer informacyjny: SI 0100

EAN: 4028977471261

Stan: Fabrycznie nowy

83,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór 7.22280.02.0 PIERBURG

Parametry
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0087
Techniczny numer informacyjny:  SI 0100
Widok karty produktu w PDF: Zawór (PIERBURG 7.22280.02.0)
Część znajduje się w kategorii: Zawór powietrza wtórnego

Występuje także w kategoriach:

  • Zawór, układ powietrza wtórnego
  • Zawór sterujący powietrzem dolotowym
  • Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.)
  • Zawór przełączający, przesłona wydechu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
HELLA H72031281
PIERBURG 7.22280.01
PIERBURG 7.22280.01.0
PIERBURG 7.22280.02
PIERBURG 7.22280.04
PIERBURG 7.22280.04.0
PIERBURG 72228001
PIERBURG 722280010
PIERBURG 72228002
PIERBURG 722280020
PIERBURG 72228004
PIERBURG 722280040
PORSC 7PP 906 270
PORSC 996 605 123 01
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Zawór 7.22280.02.0 PIERBURG

opinie puchar
2019-12-06
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kupiłem ten zawór w iPatrs bo właśnie takiego potrzebowałem do swojego auta i pasuje idealnie. Właściwie to zadzwoniłem po poradę bo nie byłem do końca przekonany, ale sprzedawca tylko potwierdził moje przypuszczenia, ze ten bedzie odpowiedni. Super obsługa i sklep, polecam

Co sądzisz o produkcie: Zawór?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zawór 7.22280.02.0

Zawór powietrza wtórnego

Zawór powietrza wtórnego to jeden z elementów systemu powietrza wtórnego. System ten ma za zadanie dostarczać powietrze z zewnątrz w celu zmniejszenia zanieczyszczeń. Ma to miejsce przy rozruchu, gdy silnik jest zimny. W takiej sytuacji, ze względu na niedobór tlenu, powstają znaczne ilości zanieczyszczeń. System powietrza wtórnego doprowadza tlen, który wchodząc w reakcję z substancjami wydzielanymi podczas rozruchu, przyczynia się do redukcji poziomu zanieczyszczeń. Jaka w tym rola zaworu powietrza wtórnego?

Standardowo zawór tego typu zamontowany jest przed kolektorem wydechowym, jednak za pompą powietrza wtórnego. Reguluje on przepływ powietrza, dopuszczając do niego tylko podczas rozruchu. W ten sposób praca jednostki napędowej utrzymywana jest na optymalnym poziomie. Ponadto, zawór powietrza wtórnego zapobiega również uszkodzeniu pompy. Układ wyposażony jest także w zawór elektryczny, który mierząc podciśnienie generowane przez pompę, decyduje o otwarciu lub zamknięciu zaworu powietrza wtórnego, a tym samym o włączeniu lub wyłączeniu przepływu. W nowoczesnych systemach wykorzystuje się pojedyncze zawory powietrza wtórnego, które pełnią obie wymienione wyżej funkcje. Ponadto, coraz częściej stosuje się modele sterowane w pełni elektrycznie, gdyż są one szybsze od zaworów pneumatycznych.

Zawory mogą ulegać uszkodzeniom, takim jak przerwanie połączenia elektrycznego, czy zatkanie prześwitu. Uszkodzenie zaworu oznacza awarię systemu, a tym samym wzrost zanieczyszczeń w spalinach oraz ogółem wyższe spalanie. Awaria tego rodzaju wymaga jak najszybszej wizyty w warsztacie.

PIERBURG

Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.

Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.

Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.

Cechy Cześci

Zawór przełączający - Zawory przełączające stanowią część systemu zmieniającego fazy silnikowych zaworów dolotowych, wylotowych lub też obydwu. Ich zastosowanie znacznie zmniejsza zużycie paliwa oraz poprawia osiągi danej jednostki. Zawory przełączające występują niezależnie od rodzaju napędu rozrządu - z paskiem zębatym lub łańcuchem.

Obsługa klienta