-10% NA ALTERNATORY I REGULATORY NAPIĘCIA! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
6 6 6 6
2 2 2 2
4 4 4 4
1 1 1 1
7 7 7 7

Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV025

Zawór EGR SKV GERMANY  14SKV025
Zawór EGR SKV GERMANY 14SKV025
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 14SKV025

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 0,98

Tryb pracy pneumatyczny

EAN 5901947317501

221,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 14SKV025 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  0,98
  • Tryb pracy:  pneumatyczny
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABAKUS 12101031
ACEMARK 331142
ACI AVESA AEGR707
AINDE CGB710021
AMK VEG1003
AUDI 38131501J
AUDI 038131501J
AUDI 38131501AL
AUDI 038131501AL
AUDI 38131501AA
AUDI 038131501AA
AUTEX 959040
AUTLOG AV6010
BSG BSG90836005
BUGIAD 54020
DIPASPORT EGR039N
DRI 717710021
DÜRER VR81125
ELSTOCK 710021
ELTA AUTOM XEG9027
ELTA AUTOM FDR163
ERA 555087
ET ENGINET ED0003
FEBI 46807
FISPA 83723
FISPA 834723
FORD YM219D475AA
FORD 6M219D475AA
FORD 1M219D475AA
FORD 1461304
FORD 1212966
FORD 1119320
GEBE 930501
HBELPARTS 70671030
HELLA 6NU010171641
HELLA 6NU010171211
HOFFER 7518069
IPD 458035
JOHNS AGR1310095
KAMOKA 19026
LIZARTE EGR017
MABYPARTS OEV010003
MAG 571822112050
MAPCO 83809
MAXGEAR 270180
MEATDORIA 88069
METZGER 892208
METZGER 0892208
MOBILETRON EVEU034
MOTAQUIP LVER243
PATRON PEGR032
PIERBURG 724809200
QUINTON HA XEGR21
RCAFRANCE EGRCA23
SEAT 38131501J
SEAT 038131501J
SEAT 38131501AL
SEAT 038131501AL
SEAT 38131501AA
SEAT 038131501AA
SIDAT 83723
SIDAT 834723
SKODA 38131501J
SKODA 038131501J
SKODA 38131501AA
SKODA 038131501AA
SKODA 38131501AL
SKODA 038131501AL
SMPE LEGR169
SMPE ERV030
SMPE EGR088
SMPE 14957
STELLOX 125007SX
STELLOX 0125007SX
SWAG 30946807
TOPRAN 110872
TRISCAN 881316023
TTC 716029
TTC 0716029
VEMO V10630020
VIKA 11311408201
VW 38131501AA
VW 038131501AA
VW 38131501J
VW 038131501J
VW 38131501AL
VW 038131501AL
WAHLER 7372D
WILMINK WG1724546
WILMINK WG1494529
WILMINK WG1429330
WILMINK WG1408666
WILMINK WG1026967
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 14SKV025 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 14SKV025

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta