DO -10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
3 3 3 3
2 2 2 2
4 4 4 4
3 3 3 3
6 6 6 6

Zawór EGR SIDAT 83.925A2

Zawór EGR SIDAT  83.925A2
Zawór EGR SIDAT 83.925A2
Powiększ
SIDAT

Producent: SIDAT

Kod produktu: 83.925A2

Jednostka: szt

Wersja: ADATTABILE

Dla numeru artykułu: 83.925A2

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Zawór EGR 83.925A2 SIDAT

  • Wersja:  ADATTABILE
  • Dla numeru artykułu:  83.925A2
Widok karty produktu w PDF: Zawór EGR (SIDAT 83.925A2)
Część znajduje się w kategorii: EGR-zawór recyrkulacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 1618KL
CITRO 1618NQ
CITRO 9671398180
CITRO 9678257280
FORD 1682007
FORD 1751357
FORD 1836229
FORD 1855876
FORD 9671398180
FORD 9M5Q-9D475-DA
FORD 9M5Q-9D475-DB
FORD 9M5Q-9D475-DC
FORD 9M5Q9D475CA
HOFFER 7518198E
MEATDORIA 88198E
VOLVO 1682007
VOLVO 30725803
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Zawór EGR 83.925A2 SIDAT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Zawór EGR 83.925A2

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Obsługa klienta